Tuesday 15 November 2011

1st day at Brisbane

permulaan saya berada di kota raya Brisbane ini adalah bertujuan atas pekerjaan sebagai babysitter sahaja,tetapi bonda ku berkata tidak mengapa balqis,kmu pergi ke sana ade banyak perlu kmu tahu dan mempelajari sesuatu ilmu lebih mendalam..ilmu adalah pelita yg dapat memberikan inspirasi dan cahaya terang menerangi kegelapan..selepas itu saya akan ingat segala pesanan bonda ku terhadap saya..InsyaAllah..saya akan selami ilmu dan bahasa mereka dgn lebih baik..sebenarnya niat saya hendak ke Brisbane amat berat sekali kerana saya tak nak berjauhan dgn family saya..tetapi nk buat mcm mne..saya kena redha segala takdir yg dtentukan oleh Allah s.w.t..Dan akhir sekali saya ingin mengucap jutaan terima kasih kpd k.Atiqah kerana memilih saya sebagai penjagaan anaknya..saya sgt bersyukur ke hadrat illahi..ALL PRAISE TO ALLAH ;)


pemandangan depan umah dkt Brisbane :)



Ini bangunan apartmant sye duduk ;P



Ini pula dkt playground Brisbane :D



Pemandangan Brisbane..
klo p tgk River Brisbane sgt sgt cantik
;)

                                                                    
='URL IMAGE'style=width:499px;height:167px;'/>

No comments:

Post a Comment