Wednesday, 23 November 2011

Photo My Boyfriend 4 Ever ;D

                          Hey..sye nk cerita tntg my boyfriend sye..korg smue msti terperanjat kn kn..my bf adlah artis KOREAN.. hahaha..klaka jer kn kn..haha..ade ker bf org korea mcm xde org laki laki melayu sjati dkt msia nie..haha..korg msti trtny-tny knp sye memilih org korea x org kte..ske ati aku la nk pilih laki mcm mne pon!!haha..itu adlah rahsia..haha..xdela sbenarnya sye mna ade pakwe cme ade boyfriend jer..haha..mcm mne tu??..haha..korg msti confius kn kn..jgn confius sgt la..hahaha..spe-spe nk jd pakwe sye kne ade character yg bgos & baek dri segi latar belakang..ciri-ciri lelaki idaman sye adalah
bertanggungjawab,prihatin,sgt caring pd sye,berkaliber,berkarisma,dy sgt syg pd sye bkn melalui rpe yg cntik tetapi melalui hati yg tulus suci,seorg jujur & ikhlas ngn sye,dpat mempimpin sye ke arah jalan diredhai oleh yang Maha Esa..smue tu ciri laki idaman sye..tapi kte susah nk dpat ape yg kte mahu kn kn :( klo xdpat sye redha sgala ketentuan Ilahi :) Allah lah yg menentukan sgala penentuan jodoh ngn sekeratulmaut..sye cme berdoa agar sye dpat memiliki laki idaman sye..that's it!! ehehe ;)


This is My Boyfriend ;P



Ini pakwe sye..hehe ;D


comel x si dye nie?? <3



Ini pakwe sye lgi..encem kn kn..haha :)


                                           
                                                  Ini pakwe sye terakhir..ske sgt kt dy..sweet kn kn..
                                                                   
                                                   This is Photo My Favourite Artist Korean ;P

='URL IMAGE'style=width:499px;height:167px;'/>

No comments:

Post a Comment